En arbetsdag och en bilresa

Årets första arbetsvecka är riktigt bra. I måndags var jag ledig för då var det ju röd dag, jag jobbade i går, i dag är min ledig-mitt-i-veckan-dag, i morgon och på fredag har jag tagit ledigt från jobbet. Så alltså bara en arbetsdag den här veckan.  :D
I dag har jag kört drygt 30 mil i ishalka och snöoväder. Det var inte den roligaste bilresan som jag har gjort men jag var tvungen att ge mig iväg på en roadtrip. Jag skulle hämta något som jag ska ha till helgen och i dag var enda dagen som jag kunde hämta det. Så trots många varningar om att man inte ska ge sig ut i det här vädret om man inte måste så satte jag mig i bilen och körde söderut. Jag tog mig både dit och hem utan några incidenter, men det var skönt när jag väl var hemma igen.
I morgon ska jag åka "hem" och fika med de äldre i familjen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0