Lång vinter

Snö och kyla, snö och kyla. Den här vintern har vi haft en riktig vinter. Det var många år sedan senast. Vi har haft nästan två månader med snö och kyla. Snöovädren avlöser varandra, det är snökaos, ishalka och många minusgrader.
I måndags morse var det riktigt slirigt att åka till jobbet; snöfall, starka vindar, snödrev på vägen och halka. Då tog jag det väldigt lugnt på vägen. Det var nog värst hittills av de dagar som jag har åkt till jobbet den här vintern.  :/  Behöver jag säga att jag längtar till vår med sol och värme?
 
I morgon ska jag fira min vän Eleonor. Hon fyller år på söndag men har sitt firande i morgon. Hon har ordnat en stor fest med runt 115 gäster, mat, dryck och underhållning. Motsatsen till mitt firande.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0