Bubbelbad

Lördagen som var bestod av bubbelbad, vin och grekisk mat. Det var planerat sedan länge och jag hade ordnat så att vi kunde låna relaxen på World Class där jag tränar. Tyvärr blev vi inte så många som jag hoppades och det känns trist när jag hade ordnat allt det här att det var så många som "inte kunde". *Besviken*
Men fyra blev vi i alla fall; jag, Johanna, Åsa och Linda, och vi hade riktigt trevligt! Vi började med en timma bubbelbad kl. 15.30 där vi drack (mycket) vin och åt snacks och annat tilltugg. Det var sååå skönt att bubbla!  :)  Efter badet duschade vi och gjorde oss i ordning i lugn och ro medan vi fortsatte att dricka vin i omklädningsrummet. Sedan bagav vi oss till restaurang Olympia där jag hade bokat ett bord från kl. 18.30. Både varmrätt och dessert tryckte vi i oss och som vi självklart sköljde ner med alkoholhaltiga drycker. När det väl var dags att gå hem var jag sååå mätt! Men gott var det!  :)

Söndagen var Otis´ dag. Han fyllde 13 år! Han och Tilda fick enligt vår sedvanliga tradition tonfisk. Den försvann fort!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0