Slut på året

Nu är det snart bara ett dygn kvar av år 2007. Vart tog det här året vägen? Tiden går så fort, den bara rusar förbi! Som vanligt har jag inte gjort ens en bråkdel av vad jag har tänkt, eller åtminstone önskat, att göra. Det finns alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid!!!

När jag vaknade igår morse hade jag ont i halsen och jag kände mig lite hängig hela dagen. Jag har inte blivit förkyld än, men jag har fortfarande ont i halsen och nyser ibland. Jag hoppas att jag slipper bli sjuk tills i morgon när det nya året ska firas in. Som det ser ut nu så lutar det åt att jag ska på ett cocktail-party.  :P

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 18:31:59
Postat av: Sofie

Gott Nytt År!

2008-01-01 @ 00:35:17
URL: http://kozzy.blogg.se
Postat av: Ellen i Flaka

God fortsättning på nya året!
Hoppas du inte var allför sjuk vid tolvslaget, du vet väl att det man gör då, gör man även resten av året!! Det är ju inte så roligt att va sjuk stora delar av 2008, eller hur??!!Så jag hoppas istället att du hade det riktigt roligt och mådde jättebra vid tolv igår!!
//Kram från bönderna i Flaka!

2008-01-01 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0