Filmstjärna

Inte nog med att jag redan är lite "halvkändis" här i sta´n på grund av min butik och att jag pratar i radion, idag blev jag dessutom filmad! Jo visst! Det kom in en kille i butiken idag som presenterade sig och sa att han jobbar på Östgöta Correspondenten, och han undrade om jag ville svara på frågor om hur bra/dåliga ungdomar är på att använda kondom. De skulle göra ett repotage om det med tanke på att det är Världsaidsdagen (heter den så?) på lördag (?), och då ville de även ha med mig.  :)  Jag ställde så klart upp på det, så killen monterade upp en filmkamera framför kassadisken och sedan körde vi igång. Där stod jag och såg fånig ut med kondomburkarna bakom mig och svarade på frågor. Avslutningsvis så demonstrerade jag dessutom (på en stav) hur man trär på en kondom, samtidigt som jag självklart förklarade hur man ska gå till väga. Jag kände mig som en medverkande i en dålig sexualupplysningsfilm från 70-talet! (Jag ska nog INTE försöka mig på en skådespelarkarriär!)
Om jag förstod honom rätt så kommer den här filmsnutten att finnas tillgänglig på Corren´s hemsida fr.o.m. fredag eller lördag.  :/


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Spännande!! Måste in och titta!

2007-11-30 @ 08:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0