Inbjudan till julfest! :D

Nu har äntligen inbjudan till den efterlängtade julfesten kommit! :P Det är inte vilken julfest som helst; nej det är julfest hos en av mina leverantörer i Göteborg. Samma julfest som jag var på för tre år sedan och som är en av de saker som står högt på listan över det roligaste som jag har gjort i mitt liv.
Enligt inbjudan så är det samma upplägg som sist; vi börjar kl. 11.30 i vip-logen på Åbytravet med en lyxig tre-rätters middag med fri dryck och spel på travet. Fem - sex timmar senare hämtas vi för att åka till leverantörens kontor där det vankas julbord och ännu mera fri dryck. Kanske blir det en tävling i år igen där man kan vinna något kul. För tre år sedan vann jag en biljett till Iron Maidens konsert på Ullevi sommaren efter. Jag hade redan köpt en biljett, men den jag vann var en bättre plats så jag sålde min köpta biljett och använde den jag vann i stället. (Hmmm... Nu är det ju faktiskt en Iron Maiden-konsert på Ullevi nästa sommar igen... Tänk om priset i år också är en biljett? Jag har ju redan köpt en biljett, men självklart ska jag försöka att vinna den ändå!) Efter att ha ätit, druckit (mycket) och umgåtts några timmar på kontoret blir vi åter igen hämtade för att åka till Avenyn och gå på någon nattklubb där. Om det blir som sist så är det fri entré, vip-soffa och fri dryck tills de stänger på morgonkvisten. De bjuder på ALLT, från att vi kommer tills vi går hem. SHIT, VAD ROLIGT DET SKA BLI!!! :D Tyvärr krockar det med den traditionella julmiddagen hos min syster och Torgny (precis som för tre år sedan), men jag tror att de klarar sig utan mig. Det är nog mest jag som tycker att det är lite ledsamt att jag missar den.  :(
Nu vet du vad jag ska göra den 15/12. Avundsjuk?  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0