Ingen ro, ingen vila

På söndag ska jag ta det lugnt och passa på att njuta av min sista lediga dag innan jul. Trodde jag. I förmiddags läste jag i vår lokala tidning att det är skyltsöndag här i city på söndag. Vilket känns helkonstigt, eftersom det för mig alltid är skyltsöndag den första advent, och det är det först nästa söndag. Men men, om de andra butikerna i city ska ha öppet på söndag så kan ju jag också ha det. Jag hade ändå inga planer förutom att tvätta (och slappa), så då kan jag lika gärna stå där i tre timmar. Jag förlorar ju inget på det, och om jag bara säljer för en liten summa så är ju det i alla fall bättre än ingen summa.

Jag har bokat tid hos veterinären om drygt en vecka för vaccinering av båda katterna. Otis ska vägas också, eftersom vi jobbar med hans vikt.  :)  Jag bad att någon ska undersöka vad det är för konstiga knölar han har på huvudet (hoppas att det inte är något farligt!), och jag ska även passa på att fråga varför han kräks så mycket och varför Tilda går omkring och skriker så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0