Kärlek vid första ögonkastet

Det sägs ju att kärleken kan slå till när som helst och var som helst. T.ex. i affären när man handlar. Det var precis det som hände mig idag. Jag var på en djuraffär och köpte kattmat. På vägen till kassan går jag förbi en kille och jag tittar till åt hans håll lite snabbt. Jag tvärnitar och säger högt "Men Guuud, sååå söööt!!!". Fram åker samtidigt min hand som börjar klappa och blir ivrigt slickad på. Nej, det var inte killen som jag klappade på, utan det var den oootroligt söta lilla ljusa lurviga valpen i hans famn. En liten Golden på endast nio veckor! Åååh så söööt!!! Jag försökte ta med honom hem, men hans husse ville inte släppa honom i från sig.  :(  Jag klappade och klappade, och valpen slickade och slickade. Till slut kände jag mig tvungen att gå därifrån, men jag hade svårt att slita mig från denna underbara lilla goa valp! Åh, vilka ögon han hade! Jag blev nog faktiskt lite förälskad i den där gulliga pälsbollen, för jag tänker på honom fortfarande. Hur hans husse såg ut vet jag inte; jag såg bara valpen!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0