Mätt och trött

Jag har sovit ganska dåligt hela den här veckan, av olika anledningar. Två kvällar har jag somnat i soffan och har sedan inte kunnat somna när jag har lagt mig i sängen. Jag har varit stressad och har haft för mycket att tänka på. Jag har vaknat av kattslagsmål...
Igår var jag ute med en bekant och drack några öl. Jag hade tänkt att inte komma hem allt för sent, men klockan hann bli nästan midnatt innan jag ramlade in genom dörren här hemma.
Ikväll har jag varit ute med ett par tjejkompisar. En av dem har flyttat till Stockholm och är här i sta´n och hälsar på över helgen, så vi passade på att ses över en öl. (Två cider för min del.) Vi var på Platå, och eftersom jag inte hade ätit på hela dagen så slog jag till på deras After Work-buffé som de har där. Jag åt alldeles för mycket, och trots att det är fem timmar sedan så är jag fortfarande proppmätt!
Nu ser jag fram emot söndag när jag kan sova tills jag vaknar av mig själv, utan att behöva bli väckt av mobilens irriterande glada trudilutt som jag använder som väckarklocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0