Snö och regn

Det snöade när jag åkte hem från radiopratandet tidigare ikväll. Det övergick ganska snabbt till bara regn, men några stackars flingor hittade i alla fall ner. Jag tycker att det är lite mysigt med den första snön, synd bara att det oftast blir slask av det nästan direkt. Annars är ju jag mer för sol och värme som det tyvärr blev alldeles för lite av i år.  :(

Radiopratandet gick bra idag. Vi hade bra flyt och jag snurrade inte till det alls mycket. Andreas hade ordnat så att vi fick prata mer än vad vi brukar genom att ta bort lite musik. Nu känns programmet riktigt seriöst och jag hoppas att lyssnarna uppskattar det också.

På lördag ska vi ha en liten SRF-reunion. Det är några av oss som brukar åka på Sweden Rock tillsammans som ska träffas för att dricka öl (och annat), titta på kort och prata minnen. Jag har redan börjat längta lite till nästa års festival; nu är det bara 211 dagar kvar! Snart är det biljettsläpp och om ca. två veckor släpps de första banden. :P På tal om biljettsläpp; på måndag släpps biljetterna till Iron Maidens konserter i Sverige nästa sommar. Hoppas verkligen att vi får tag på biljetter då!!!
Men först är det återträffen på lördag och det ska bli sååå kul!!!  *Längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0