Feta vader

Igår gick jag in i en skoaffär för att fördriva lite tid i väntan på bussen hem, och där fick jag syn på ett par snygga stövlar som jag genast föll för. Så idag slank jag in där igen efter jobbet för min tanke var att de skulle bli mina och få följa med mig hem. Gissa om jag blev besviken när jag provade dem och insåg att jag inte kunde dra upp dragkedjan för att jag har för feta vader! Typiskt!  :(  Efter att motvilligt ha lämnat kvar stövlarna på sin plats i butiken gick jag vidare till en mataffär, mest bara för att återigen fördriva lite tid i väntan på bussen hem. Nu kan man ju kanske tro att jag där i affären fick för mig att handla något onyttigt för att tröstäta lite. Men nej, jag hade inget sug alls efter godis eller snacks. Däremot, när jag passerade avdelningen med frukt och grönt, blev jag plötsligt sugen på frukt. (Det har inte hänt på bra länge!) Så i stället för ett par snygga stövlar kom jag hem med päron, apelsiner och bananer.

På lördag ska jag eventuellt för första gången låta någon annan sköta butiken en liten stund. *Nervös*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tänkte bara meddela att jag också hittat hit nu! Ser fram emot trevlig läsning varje dag!

2007-10-18 @ 14:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0