Höstkyla

Nu börjar det bli lite kallare ute. Jag märkte det alldeles för väl i förmiddags när jag inte tittade på termometern utan bara kikade ute genom fönstret och såg sol och klarblå himmel. "Härligt väder!" tänkte jag och tog som vanligt på mig min tunna höstjacka. Ett misstag visade det sig när jag väl kom ut, för det blåste kalla höstvindar. Jag funderade några sekunder på om jag skulle slösa bort tid på att gå in igen och leta fram en varmare jacka, eller om jag skulle ta bussen i stället för att gå till jobbet som jag hade planerat. Det blev bussen. Dyrt blev det också eftersom jag inte hade några pengar kvar på mitt värdekort. Jag fick betala 20:- för en enkelbiljett plus ytterligare 20:- för "Ombordavgift" som det så fint heter. I morgon blir det varmare kläder!

I kväll är jag så där skönt trött i kroppen som man blir efter att ha tränat. Jag var på gymmet förut och körde ett pass Core Express. Det är 30 minuters intensiv träning av mage och rygg. Jag försökte ta i lite mer än vanligt, så det kommer nog att kännas i magen i morgon. Men jag tycker att det är ok med lite träningsvärk; då känns det att jag har gjort något!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej tjejen!
Kommer till stan imorgon, kanske jag ger mig in en sväng i stan, så vi kan komma och hälsa på, vi får se! Kram Ellen

2007-10-11 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0