Möte i busskuren

Idag valde jag att vara lat och ta bussen till jobbet. Jag kom till hållplatsen i god tid och fick vänta en stund på bussen. I busskuren stod några dagisbarn och deras fröknar. Jag tänkte inte så mycket på dem utan stod för mig själv. Plötsligt hörde jag någon som sa "Men HEJ!". Så jag vände mig om, och då kom en av dagisfröknarna fram och kramade mig. "Känner du igen mig?", frågade hon, och det gjorde jag. Vi gick i samma klass på gymnasiet, men efter det har vi inte haft någon kontakt alls. Tyvärr hann vi inte prata så mycket innan bussen kom, men jag fick veta att hon jobbar på ett dagis alldeles i närheten där jag bor. Vi umgicks inte så mycket i skolan, så jag tycker att det var roligt att hon så spontant kom fram och hälsade efter 14 år!

Jag hade ingen träningsvärk igår efter träningen i tisdags. Men det lär jag nog ha i morgon. Det blev Body Pump (styrka, 60 minuter) för mig i kväll, och jag använde tyngre vikter än sist jag var med på ett BP-pass. Nu är jag helt mör i kroppen, och det känns riktigt skönt. *Nöjd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0