Julefrid

I går for jag "hem" för det sedvanliga julfirandet. Det blev som varje år först mat, Kalle och klappar hos mormor och morfar, och på kvällen mera mat och klappar med pappa och hans särbo med familj.
Jag har tydligen varit snäll även i år för jag fick en del klappar den här julen också, och jag är sååå nöjd med dem alla! Jag fick bl.a. pengar, WWF-choklad, en gammaldags tomte, ljusstakar som stödjer Röda Korset, "Jag har aldrig..."-spelet, senap, ljusstake à la morbror, en personlig kalender, mera choklad, presentkort, m.m....
När jag kom hem på kvällen hade jag mini-jul med kissarna. De hade sina röda flugor på sig och så fick de julklappar och en del gott att äta. Flugorna var som vanligt föga uppskattade, men de gillade räkorna och julklappsgodiset.  ;)

 

I dag har jag gjort INGENTING! Jag har haft en "pyjamasdag"; bara slappat och sovit en massa. Sååå skönt!

Kommentarer
Postat av: joly

Titta, en orb! Hobbe? ;D

2008-12-26 @ 22:45:52
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0