Trött

Uj vad jag är trött. Sov en liten stund på soffan när jag kom hem förut i kväll. Det ska bli skönt att få sova ut ordentligt på juldagen och annandagen; för nu har det gått i ett ganska länge.
I lördags var jag först i väg mitt på dagen och firade S-A på hans 60-årsdag, och på eftermiddagen åkte jag med syrran och Torgny till Jönköping för det traditionella julbordet hos dem på kvällen. Det blev iofs en ganska lugn tillställning; inte som för tre år sedan när Torgny var en kopia av betjänten i "Grevinnan och betjänten".  ;)
I går gjorde jag inte många knop; det mest ansträngande var att ta bussen hem till sta´n, och när jag kom hem sov jag bort ett par timmar tillsammans med kissarna. Skönt, så klart. Men dumt, för sedan kom jag inte i säng förrän jättesent och det är därför jag är så trött i dag. Nu ska jag jobba färdigt, sedan blir det sängen!  *Gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0