Pyjamas-dag

Igår kväll var jag hos Pia. Kicki och Johanna var också där. Vi hinkade vin och hade trevligt. Lite senare gick vi ut på krogen. Så långt allt väl. Tänkte nog inte dricka så mycket mer där än det jag redan hade tankat hos Pia, men av någon anledning så fick jag dricka upp nästan hela Johanna´s öl. Sedan fick jag två snapsglas med Jägermeister (?), vet inte riktigt vad det var, av bartendern (?), vet inte riktigt av vem. Brydde mig gjorde jag tydligen inte i alla fall, för jag sa bara till de andra tjejerna "Kolla vad jag fick!" och svepte båda två (!) utan paus mellan. Jag som nästan inte ens kan snapsa i vanliga fall! Jag förstår inte hur jag kunde få i mig båda, och så snabbt dessutom!
Det straffade sig, för kort därefter kände jag att det hade blivit för mycket och jag ville åka hem. Det var den längsta taxiresan hem på länge. Shit, vad dålig jag var! Efter att jag kommit in genom porten minns jag inget mer. När jag vaknade funderade jag på vad jag inte hade gjort innan jag la mig, men tydligen hade jag gjort allt; tagit ur linserna, tvättat bort sminket och t.o.m. kläderna som jag hade på mig igår kväll var prydligt upphängda! Helt otroligt!

Idag låg jag kvar i sängen till 12.50. Då flyttade jag mig till soffan och låg där till 17.00. Men efter det har jag varit riktigt duktig; jag har suttit vid datorn och jobbat i fem timmar!  *Nöjd*
Nu är det snart dags att sova, och eftersom jag fortfarande har pyjamasen på mig sedan jag vaknade så är det bara att krypa ner i sängen.  :)

Kommentarer
Postat av: Kusin

Ja, du lät rätt på lyset när du ringde.. har aldrig hört dig så dann innan * hehehe *

2008-02-25 @ 17:42:53
URL: http://kozzy.blogg.se
Postat av: bobokrull

hahaha, låter inget vidare det där :)

2008-03-07 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0