Fyndade lite oplanerat

Idag råkade jag fynda lite. Helt oplanerat!  :P  Jag är i stort behov av ett par vanliga svarta byxor som jag kan ha både till vardags och till andra tillfällen. När jag gick hem från jobbet idag så tänkte jag bara kolla lite snabbt på ett par affärer där jag ibland hittar kläder jag gillar till hyfsade priser. På en av affärerna råkade jag kasta en blick på en ställning där det hängde några få svarta byxor kvar som faktiskt föll mig lite i smaken. Endast ett par av dem var i min storlek och när jag kollade på prislappen så föll den mig mer i smaken än själva byxan. Endast 150:-! Rea halva priset. Nice! Då tänkte jag att om brallorna inte sitter perfekt så gör det inte så mycket eftersom de bara kostar 150:-. Sedan hittade jag en top som det också var rea på, så den kostade bara 100:-. Men så tänkte jag att jag ska inte handla en massa bara för att det är billigt, så jag hängde tillbaka den. När jag hade gjort det så råkade jag kasta en blick på skyltarna som satt överallt i butiken. På dem stod det att eftersom de ska flytta till en ny lokal så var det halva priset på rea-priset. Gissa om jag slet åt mig en viss top igen! Jag gick hem med ett par byxor och en top för endast 125:- tillsammans!  :D  *Nöjd*

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var ett riktigt fynd det=)

2008-01-17 @ 00:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0