Lite lätt träningsvärk

Det nya året har börjat bra för min del vad gäller träning. Jag har hittills redan tränat två gånger på tre avklarade dagar. Inte illa!  :o)  I går avverkade jag en timma Body Pump och idag blev det en timma Aerobics. Nu är jag så där härligt trött i kroppen, det känns verkligen att jag har tagit i ordentligt. *Riktigt nöjd* Nu gäller det ju bara att fortsätta att vara så duktig resten av året också... "Det nya livet", ni vet.  ;)

I kväll har jag som mål att lägga mig tidigt för en gångs skull, d.v.s. före midnatt. Då kanske jag kan vakna och gå upp den tid som jag har för avsikt att vakna varje morgon men i stort sett aldrig gör. Får väl se om jag lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0