Zapp hit och zapp dit

Sportintresserad som jag är så hade jag fullt upp med att zappa mellan två tv-kanaler i kväll när konståknings-EM var på den ena och handbolls-EM var på den andra. Tyvärr gick det ju inte så bra för Sverige i handbollsmatchen, men det gick väldigt bra för våra två killar i konståkningen; 6:e och 7:e plats. *Applåder*

I går hämtade jag ut min digitalkamera som jag har beställt. Äntligen!  :P  Den är delvis en julklapp från pappa och den är efterlängtad! Det är min första digitalkamera, min APS har jag haft i ... *räknar* ... åtta år tror jag. Den funkar bra fortfarande, men jag har känt en tid att jag kanske borde hänga med i utvecklingen jag också. Nu är jag i alla fall lite mer modern!  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0