Tråk-helg med tråk-väder

I fredags kväll satt jag på en uteservering tillsammans med Victoria, hennes sambo Jocke och hans kompis Mange. Det ösregnade nästan hela tiden. Vilket egentligen inte gjorde så mycket eftersom vi satt under tak och hade det både varmt och trevligt. Men det vore ju nice om det var fint väder åtminstone en gång som jag sitter på en uteservering den här sommaren.  :/

Resten av helgen har varit väääldigt lugn. Jag har mest hållit mig inomhus eftersom det har varit så dåligt väder. Idag fick jag ett ryck och började gå igenom kläderna i garderoben. När jag kom till avdelningen bikini fick jag en enorm lust att åka utomlands på sol- och badsemester. Det var bra länge sedan jag hade en riktig semester och med tanke på allt som har hänt och varit den sista tiden så tycker jag nästan att jag är värd en. Så nu funderar jag på att kanske försöka komma iväg någonstans i vinter. Jag kanske ska ge mig själv en resa i ...eh... 27-års present?  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0