Börjar bli trött...

Det har inte blivit mycket sömn den senaste tiden. Extra-katten Tiger håller tutan igång hela nätterna eftersom han vill gå ut. Han börjar skrika när det mörknar ute och håller på oavbrutet hela natten ända tills det är dags för mig att gå upp. Jag är så trött!!! Samtidigt tycker jag synd om stackars Tiger som vill gå ut men inte får. Jag vågar inte släppa ut honom på grund av trafiken och att han inte känner till området här. Tänk om han inte skulle hitta tillbaka eller om något skulle hända honom? Vad ska jag säga till hans matte och husse om han försvinner och inte är kvar här när de ska hämta honom? Nej, jag får fortsätta inneha rollen som den elaka tanten som håller honom instängd. Vad gäller sömnen, eller rättare sagt bristen på sömn, så får jag väl bita ihop och försöka göra det bästa av situationen.  *Gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0