Blir så arg!

Idag har jag varit kyrklig i nästan en hel timma.  ;o)  Jag var på dop i Djursdala kyrka och fick en dos av både predikan och psalmer. Efter dopet vankades det mycket god mat och fika hos Eleonor och Anders. Lilla Alma var så snäll hela tiden, både i kyrkan och hemma.

Läste lite på Aftonbladet´s hemsida förut och såg en rubrik som gjorde mig förbannad! Jag läste inte något av artikeln för jag klarar inte av att läsa sådant eftersom det gör så ont i mig. Men att bara råka se rubriken räckte gott och väl för att det skulle hugga till i mig och göra mig riktigt upprörd! Återigen har en jävla idiot stängt in sin hund i en solvarm bil! Den stackars hunden KOKADES TILL DÖDS!!! Jag blir så förbannat jävla arg!!! Alla jävla idioter som lämnar sina djur i en kokhet bil borde själva bli instängda många många timmar i en bil som är som en bastu!!!  *AAAGGGHHH!!!*

Kommentarer
Postat av: bobokrull

fattar inte varför man ska ta med hunden till affären, skaffar man hund så får man fasiken se till att släppa av hunden hemma innan man åker och handlar, blir så trött på folk som håller på på det här viset.

2008-06-02 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0