Mera arg!

Idag vandrade jag iväg till saftbutiken för att inhandla något drickbart till SRF. Visste redan innan vad jag skulle ha så det var snabbt in - snabbt ut. Men gissa vem som fick visa leg?!?  ;)  Igen! Det fick jag förra gången jag handlade också!  *Känns bra!*

Med anledning av det jag skrev i går om den jävla idioten som lämnade sin stackars hund i en kokhet bil så att den dog, så såg jag att Östgöta Correspondenten skrev om en annan händelse som jag mår lika dåligt av. Det var några ungjävlar som hade gått in i en trädgård och DRÄNKT FAMILJENS KANIN i plaskpoolen! Fy fan! Tur för de jävla idioterna att inte jag var i närheten, då hade de åkt i plaskpoolen de också!!! Och det är bara en försmak på vad jag skulle göra med dem....
Jag tycker att det är skrämmande att vissa människor inte har förståelse och respekt för djur. Det finns ju studier som visar att barn som är elaka mot djur blir (ofta tungt) kriminella som vuxna, och det är inte ovanligt att de åker in för misshandel eller t.o.m. mord. Var finns föräldrarna? Var finns respekten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0