Inte en droppe

Den här veckan har jag gått upp tidigare måndag, tisdag och onsdag än vad jag brukar göra. Anledningen till det är att jag har varit ett par timmar varje förmiddag på en gymnasieskola här i stan. Eleverna på den skolan har en tema-vecka den här veckan så jag blev inbjuden att komma dit och visa produkter från butiken och att svara på frågor som eleverna eventuellt skulle ha. Några av lärarna var också väldigt intresserade.  ;)
Några minnen från min egen skoltid kom tillbaka när jag var där; inte så många från gymnasietiden men däremot från högstadiet. Jösses, vad länge sedan det var!  *Gammal*

I morse när jag motvilligt hade släpat mig ur sängen och gick in i duschen för att dra på vattnet så kom det inget. Jag testade igen, men inget vatten kom! Inte en droppe! Jag provade att vrida på kranen i tvättstället, men det var likadant där; inget vatten! Jäkla skit! Vad gör man klockan sju på morgonen när man har lite bråttom? Det var ju bara att acceptera att det skulle bli oduschat idag. På med lite smink och göra det bästa av situationen. "Luktar illa? Vem? Jag?" Man kan ju lätt säga att jag hade en "Bad hair-day"...

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, undrar om ditt nya epitet är så bra för affärerna: "Sen blev det Mörners med Snusk-Pia, Red Cat-Pia..." (tobi.blogg.se) ;P

2008-03-23 @ 20:56:44
URL: http://joly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0