Nummer två

Idag kom ett nytt nummer av Sweden Rock Magazine. Yippie! Det ska bli läsa av när jag lägger mig om en stund. Det är faktiskt roligt att få en julklapp som kommer lite då och då. Jag har hela sju nummer kvar att se fram emot!  :P

Jag har lite träningsvärk efter styrkepasset som jag var på igår. Inte mycket, men det är lite svaga känningar i olika delar av kroppen. Jag trodde att jag skulle känna av det mer, för jag la på lite mer vikt på ben och rygg än vad jag har haft tidigare. Om det är hyfsat väder i helgen så blir det nog en power-walk eller kanske t.o.m. två. Måste ju försöka komma i form till sommaren. Förhoppningsvis så blir det bra väder någon dag, och då vill jag kunna ha bikini på mig utan att behöva stå i vassen!  ;)

Nu = säng + tidning  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0