Påskmat och Hardcore Superstar

Årets påskfirande följde inte traditionen. Vi var inte hos mormor och morfar som vi brukar, och vi träffades heller inte på påskafton som alltid annars utan vi firade på långfredagen. Men för övrigt var det som vanligt; alla var samlade och vi åt mycket mat. Dessutom var min kusin från Stockholm och hälsade på. Kul! Vi ses tyvärr inte så ofta, så det var roligt att träffa henne.

Igår kväll följde jag med Pia på konsert med Hardcore Superstar. Hade egentligen inga planer på att se dem, men efter en längre tids övertalning så följde jag till slut med. Konserten var ok, men inte lika bra som på Sweden Rock förra sommaren. Av någon anledning drogs min blick till trummisen nästan hela tiden... Efter konserten hamnade Pia och jag på "Mörner´s" som vanligt. För min del blev det vatten där, jag hade för övrigt inte druckit särskilt mycket innan heller. Det gick trögt med alkoholen igår, kanske p.g.a. fjortisfyllan som jag hade för några veckor sedan?  :/
När vi hade suttit där ett tag så kom alla medlemmar utom sångaren i Hardcore Superstar dit!  :P  Då fick jag verkligen se trummisen i närbild. SÅ JÄVLA LÄCKER!!!  *Dreglar*  De tre killarna och deras följe bestående av ett gäng killar och tjejer stod och pratade ett tag. Då plötsligt var jag tvungen att gå på toaletten (inte alls) och var då tvungen att passera väldigt nära dem (inte alls). När jag gick förbi just honom var det väldigt trångt där han stod (inte ett dugg egentligen) så jag var tvungen att stryka mig mot hans rygg när jag passerade. Gick till toaletten och ställde mig i kön, låtsades att jag inte orkade vänta utan började gå tillbaka till bordet igen. Precis som första gången var det väldigt "trångt" där han stod så jag var återigen tvungen att pressa mig lite mot honom.  ;)  Wow! Vilken läckerbit! Jag hade nog inte tackat nej till en stund med honom.  :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0