Trasiga byxor

Igår var jag på inflyttningsfest hos vänner till min vän Roger. Nästan alla som var där hade jag träffat en gång tidigare, på cocktail-partyt som jag var på på nyårsafton. Vilka härliga människor! Så roliga och lättsamma! Det är ett nöje att umgås med dem!
Kvällen var riktigt lyckad och jag hade både trevligt och roligt. Det bjöds på fördrink med tilltugg, middag (sååå god!), kaffe och dessert, snacks, och alkoholhaltiga drycker i mängder. Roger och Peter stod för riktigt rolig underhållning när de dansade så att Peter´s byxor sprack!  :P

När jag kom hem 03.45 gick jag inte direkt in, utan stannade utanför några minuter och njöt av gryningen. Det var fortfarande mörkt, men det hade börjat ljusna lite grann. Det enda som hördes var fåglarnas sång. Så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0