Tre, TVÅ, en...

Sweden Rock Festival närmar sig med stormsteg; nu är det bara TVÅ veckor kvar!  :D

Vad gäller vädret är det fortfarande lite kallt, men vädergudarna har ju 14 dagar på sig att ordna till det. Med tanke på vilket kanonväder vi brukar ha när vi är där så finns ju hoppet att det blir lika bra i år. Regnkläderna packar jag ner varje år utifall att, och det ska jag göra i år också. Förhoppningsvis slipper jag använda dem, men det verkar ju räcka med att ta med dem för att det ska bli bra väder.  ;)

Kommentarer
Postat av: bobokrull

ja jag hoppas verkligen att det blir bra väder, ska nog köpa regnkläder så att jag har det men mig.

2008-05-22 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0