Foton med posten

Idag kom korten som jag skickade in för framkallning förra veckan. Det var två filmrullar och den första började redan i juli förra året så en del kort är nästan ett år gamla. Det är kul när man inte kommer ihåg alla kort man har tagit. Ett par av dem blev riktiga överraskningar, som t.ex. ett som jag hade tagit när vi var på julfest hos en leverantör i Göteborg före jul och Ulrica´s knä gick ur led så vi fick åka ambulans till sjukhuset. Jag hade tydligen plockat fram kameran och tagit en bild på henne där hon låg på sjukhussängen på akuten med byxbenen uppdragna så att man ser hennes blodiga knän. Det hade jag inget minne av!  ;)
Det var även några kort tagna på Laila´s 40-årsfest i oktober som jag heller inte mindes att jag hade tagit. Förutom de "bortglömda" korten så var det de sedvanliga från jul och påsk. Ett bröllop och några fester hade jag fått med också. Självklart hade jag som alltid även tagit en hel drös med foton på kissarna!  :)

Kommentarer
Postat av: bobokrull

ta med bilderna till sweden rock, kan vara skoj att kolla på när vi ölar :)

2008-05-28 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0