Amelia

Jag behöver verkligen göra en stor och ordenlig utrensning bland mina saker. Så i dag började jag så smått i en av garderoberna där jag har en massa "skräp". Där fanns en del saker som jag direkt och utan minsta tvekan hivade ut från garderoben. Som t.ex. en tom telefonkartong. Varför spara en gammal tom kartong? Jag har inte ens kvar telefonen som låg i den!  :/
Jag hittade också ett gäng Amelia-tidningar. 85 stycken för att vara exakt. Jag slutade att prenumerera på Amelia för 7-8 år sedan. Varför spara på så gamla tidningar som jag egenligen inte ens gillade? Så onödigt! Jag har ju inte ens tänkt på dem de senaste sju åren, än mindre läst dem en andra gång. Nä, ut ska de!
Den närmaste tiden framöver ska jag gå igenom alla mina saker och göra mig av med ALLT som jag inte har någon anledning att ha kvar. Jag har ju t.ex. en massa kläder som bara ligger. Nu jäklar ska det rensas!!!  :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0