Rock på Garden

Var som sagt på konsert i går. Syrran och Maria kom till mig och vi åkte hem till Pia för lite uppladdning innan det var dags att rocka loss. Första bandet ut var det lokala Morifade, som jag såg för första gången; jag har bara hört dem på skiva innan. Sedan var det dags för Sonic Syndicate, som vi såg senast på Sweden Rock i somras. Det var fullt ös rakt igenom. Så bra! Sist ut var Sabaton, som jag äntligen fick se efter att ha "missat" dem tre gånger i år. De levde upp till mina förväntningar och jag lär ju se dem igen när jag får chansen!  :P  *Mycket nöjd med hela konserten*
Efteråt hamnade vi på "Mörner´s" som vanligt och när de stängde så tog syrran, Maria och jag en nattlig promenad hem. Vi gick dock inte raka vägen utan beundrade delar av "Novemberljus" på vägen. Det tog lite tid för syrran skulle ju prompt ta foton på detta. Det gjorde dock ingenting; det var nog snarare så att promenaden gjorde gott eftersom vissa av oss/alla tre (?) behövde nyktra till lite.  ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0