Social helg

Den här helgen har jag varit grymt social; jag har knappt varit hemma alls. Det började med 80-talsfesten i fredags. Sedan jobba i går på dagen, som vanligt. I går eftermiddag skulle jag hälsa på tre månader gamla Filip en liten stund men blev kvar där hela kvällen eftersom det vankades tacos och trevligt sällskap.  *Gott*
I dag åkte jag "hem" för att hälsa på; har inte varit där på länge. Då var jag verkligen social; jag avverkade dem på löpande band. Jag hann med mormor, morfar, mamma, S-A, pappa, kusin och morbror, plus farmor och farfars grav på bara fyra timmar. Sedan får man ju tyvärr lägga till tre timmar för bussresandet och då försvinner ju nästan hela dagen.  :/
Men det känns bra att ha varit där; nu blir det inte förrän till lucia nästa gång. Då är det 60-årskalas!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0