Nummer sex

I dag kom äntligen ett nytt nummer av Sweden Rock Magazine. Aningen försenat. Ganska mycket försenat faktiskt, det skulle ha kommit för över en vecka sedan. I går ringde jag till redaktionen och frågade varför jag inte hade fått tidningen den här gången. Som förklaring fick jag veta att ett gäng tidningar hade gått iväg utan adresslappar, och förmodligen var då jag en av dem vars tidning inte visste vart den skulle. Men killen som jag pratade med postade en till mig i går, och i dag låg den alltså på dörrmattan och väntade när jag kom hem. Så om en stund blir det sängen och SRM!  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte heller fått någon tidning än!

2008-09-17 @ 08:50:20
URL: http://kozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0