Bestäm er!

Nu ska jag klaga lite. (Igen) Jag tycker att det är väldigt irriterande med människor som inte kan bestämma sig från början utan håller på och ändrar sig hela tiden. Som t.ex. om man bestämmer att man ska göra något speciellt eller åka någonstans, och den personen först "absolut ska med" och sedan när det nästan väl är dags så ska han eller hon plötsligt inte det. Värst tycker jag att det är när det är aktiviteter som inkluderar lite planering, typ boende och samåkning. När personen i fråga backar ur så är det inte bara trist, utan det medför också oftast en massa strul och kanske även extrakostnader för de andra. Jäkligt irriterande!!!  ;(
Det är väl bara att bestämma sig från början om man ska med eller inte? Antingen så ska man följa med och då följer man med, eller så ska man inte följa med från början heller. Jag menar, hur svårt kan det vara???

Kommentarer
Postat av: bobokrull

gäller det sweden rock? vem hoppar av isåfall?

2009-04-22 @ 20:54:59
Postat av: T

Jag har sedan länge bestämmt mig för att inte skaffa en katt till!

2009-04-23 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0