Helkväll med Claes

I går kväll skulle jag och Claes gå ut och ta en öl. Vi började hemma hos honom och Hillevi. Han bjöd på både öl och groggar.  ;)  Sedan gick vi ner på sta´n han och jag. Claes ville till Harry´s, men jag tycker att det är så jäkla tråkigt där så vi hamnade på BK´s i stället. Där bjöd han mig på drinkar; först en Pink Panther, sedan en namnlös, och slutligen en Isbjörn. Sexor allihopa...  ;P  Efter det gick vi faktiskt till "Tråk-Harry´s" ändå, och därifrån in på det nyöppnade stället "Sliver". Det har gjorts en massa reklam om det, att det ska vara så häftigt och fräscht, typ mera stil. Eh...? Jaha? Ok...? Jag tyckte inte att de hade gjort särskilt stora förändringar alls sedan det förra stället, och det var precis lika tråkigt där som inne på Harry´s.  :S  Men nu vet jag det, så nu behöver jag inte skynda mig dit snart igen.
Vi avslutade kvällen med lite mera drickbart inne på "Riva", och sedan gav vi upp. Klockan hann ändå bli halv tre innan jag kom hem.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0