Paus i vårvädret

Det har varit riktigt fint vårväder några dagar, strålande sol och närmare 15 plusgrader. Så jag hade bestämt att i dag när jag är ledig så skulle jag ut på en timma power-walk, årets första. När jag vaknade i dag så visade det sig att vädret inte var lika vårvackert som det har varit; det var mulet och blåste ganska mycket. Jag övergav inte tanken på power-walken utan jag tänkte att det kanske blir lite bättre väder på eftermiddagen. Så jag väntade och väntade. Men det blev inte så mycket bättre, och i avsaknad av solen så tappade jag också lusten att gå ut och gå. Så det blev inget i dag.  :(

I stället har jag varit riktigt duktig framför datorn. Jag har kämpat på med bokföringen i flera timmar.  :)  Dessutom har jag varit duktig och lagat mat så att jag har flera matlådor till veckan. Så jag är trots allt ganska nöjd med vad jag har åstadkommit i dag.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0