Tjuvåkare

För en stund sedan så gjorde jag något som jag vanligtvis inte gör. Jag tjuvåkte på bussen!  :S  När jag klev på och skulle stoppa i kortet så var det nämligen chaufförsbyte, så chauffören som hade kört loggade precis ut och då kan man inte dra kortet. Så jag gick på bussen och satte mig för att vänta tills den nya chauffören kom och loggade in så att jag kunde dra mitt kort. När han väl kom så glömde jag bort att gå fram och stoppa i kortet. JAG! Som är så äckligt ärlig att jag ibland blir rädd för mig själv!  :/  *Smygkriminell*

Kommentarer
Postat av: bobokrull

usch då, jag tycker att du ska gå till polisen och anmäla dig direkt :)

2009-05-01 @ 07:41:29
Postat av: Jeanette

Men fyyyy..

2009-05-01 @ 10:59:34
Postat av: joly

Oj, det har jag gjort flera ggr. Orka gå å stämpla när man satt sig ner! ;P Du har väl tänkt på att du kan ha blivit filmad? ;) Lr det kanske bara är här dom har kameror i bussarna?

2009-05-01 @ 16:06:13
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0