Ger snart upp

Jag ger snart upp det här med julklapp till syrran.  :(  Eftersom jag inte får ge henne en kissebebis så var jag ju tvungen att tänka ut något annat. Efter lite funderande kom jag på en ny bra idé. Hon köper en hel del smink på Make Up Store, så jag tänkte att jag kan ge henne ett presentkort där. Inte så roligt kanske, men användbart. Lättad över att ha löst problemet gick jag till Make Up Store i dag för att köpa ett presentkort. Då visade det sig att det går bara att utnyttja presentkortet i den butik som man köper det i. Så dumt! Jag tror inte att syrran vill åka hit till stan bara för att köpa lite smink. Så det sket sig ju med den idén också.  :(  Fasen! Nu vet jag verkligen inte vad jag ska ge henne, och det är bara två dagar kvar! Varför ska hon vara så svår i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0