Julafton

Julafton är snart till ända för den här gången. Den firades som vanligt med familjen på traditionellt sätt; mycket mat, Kalle Anka och klappar. Något som inte är lika vanligt på jularna nu för tiden är att vi hade väldigt mycket snö. Nice!  :)
Jag fick en hel del klappar, och jag är väldigt nöjd med alla!  :P  Nämnas kan bl.a. pengar, skraplotter, en tomte, schampo + duschcreme, ett Childhood-kramdjur, kapsylöppnare med ljud, termometer i form av en katt (som jag har tänkt att köpa själv, men ännu inte gjort!), en otroligt fin väggljushållare (egentillverkad av morbror!!!), boken "Simons katt i en alldeles egen bok", halsband, Bon Jovi´s nya skiva "The circle" och boken "White line fever" av Lemmy Kilmister.
Skivan var oväntad men uppskattad! Bon Jovi rules!  :P  Boken av Motörheads Lemmy är en bok som jag har tänkt att låna av syrran väldigt länge; både hon och andra som har läst den säger att den är så bra. Nu har jag en egen!  :D  Men jag är som sagt väldigt nöjd med allt jag fick; tack "Tomten"!  :o)



Klapparna under "granen"  :) 

När jag kom hem i kväll hade jag en minijul med kissarna. De hade sina fina röda flugor på sig när de fick sina klappar; godis och en ny mus. Musen var föga intressant, men godiset däremot försvann snabbt när de fick provsmaka.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0