Ooops

Jäklar, vad jag försov mig i morse! När mobilen börjar larma brukar jag av dålig vana att snooza en halvtimma och sedan fortsätta att halvsova ytterligare en stund. Men i morse har jag inget minne av att jag över huvudtaget hörde larmet eller att jag greppade mobilen för att snooza.  :S
Jag vet bara att jag vaknade av att jag var fruktansvärt kissnödig och funderade lite snabbt på om det var så pass lång tid kvar tills larmet skulle dra i gång att jag skulle gå på toa och sedan fortsätta att sova, eller om det inte var så lång stund att det var någon idé att gå upp utan att jag i stället skulle ligga kvar och försöka hålla mig tills mobilen larmade. Men långt från helt vaken insåg jag så smått att jag faktiskt låg med mobilen i handen, och det brukar ju som sagt betyda att den redan har larmat. Så jag kikade lite med ena ögat på klockradion och fick se att den visade 09.34!!! Tjena mittbena! Gissa vem som kom ur sängen snabbt då?!? Jag kan ju i alla fall berätta att jag INTE var på jobbet till klockan 10.00 i dag.   :/  *Sen*

Trots att jag "fick" en och en halv timma extra sömn i morse är jag jättetrött nu. Så det blir alldeles strax sängen för mig, och då kanske jag faktiskt för en gångs skull kan komma upp redan klockan 08.00 när mobilen larmar... Nej, förmodligen inte, men ett optimistiskt försök kan jag ju i alla fall göra.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0