Riktigt kallt

Just nu visar min termometer på -11 grader ute. Brrr! Det är ganska skönt att sitta inne i värmen. Men samtidigt tycker jag ändå att det är lite nice med kyla och snö när det snart är julafton. Hoppas att det håller i sig en vecka till så att vi får en vit jul!  :)

Jag är fortfarande inte färdig med julklappsfixandet. I går kom jag äntligen på den bästa julklappen till min syster; en kissebebis! Hon skulle nog bli både glad och överraskad, och Fräs skulle få en kompis. Men den briljanta idén fick jag ganska snart lägga ner; när jag bad T om tillåtelse så blev det ett rungande NEJ!!!.  :(  Så nu är jag tillbaka på ruta ett. Det kanske blir så illa att hon inte får någon julklapp alls av mig. Men det är väl ändå tanken som räknas? Eller...?  :)

Kommentarer
Postat av: kusin

köp ett katt-gosedjur;))

2009-12-20 @ 16:01:53
URL: http://kozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0