180 år

I går var jag på 180-årskalas. Inte 6 x 30, inte 3 x 60, utan faktiskt 2 x 90. Jo men visst. Segt virke i de gamlingarna. Träffade en massa släktingar, åt trerätters plus kaffe och tårta, och var social hela kvällen. Jag och min kusins man dansade loss, med både bugg, foxtrot och salsa. Det gick väl sådär...  ;)  Tyvärr var några kusiner som jag hade velat träffa inte där, men däremot fick jag träffa en syssling som jag inte visste att jag hade.  :)
Jag sov över hos min kusin och hennes man på familjegården, och när vi vaknade i morse så var det gemensam frukost för alla som hade lust. Många av de som var med i går kom, så vi var nästan 30 pers som åt frukost tillsammans. Trevligt!  :)

När jag kom hem på eftermiddagen så råkade jag sparka till med foten på en dörrkant. Träffade riktigt illa med lilltån. Jäklar vad ont det gjorde!  :(  Nu flera timmar senare gör det fortfarande väldigt ont. Undrar om jag skadade den på något sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0