My head hurts

Jag har haft ordentligt ont i huvudet sedan lunch-tid i går. La mig på soffan när jag kom hem från jobbet för att "sova bort" huvudvärken. Vaknade till liv efter klockan åtta i går kväll med lika mycket huvudvärk som när jag somnade. I morse när jag vaknade kändes det i alla fall lite bättre. En stund. För det kom ju så klart tillbaka mer och mer under dagen. Har fortfarande jobbigt ont. Det är t.o.m. så att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ta en huvudvärkstablett, men eftersom jag nästan aldrig knaprar piller så har jag tyvärr inga hemma. Bara att försöka stå ut och hoppas på att huvudvärken är borta när jag vaknar i morgon bitti.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0