Otur?

Roger kom förbi butiken när jag stängde för att hjälpa mig att montera upp min nya, fina "Öppet"-flagga. När det var klart så drog han med mig till The Bishop´s Arms där vi drack några stooora öl. Trevligt! Kul när det är oplanerat.  :)
När jag sedan skulle ta bussen hem kom jag på att jag inte hade laddat på mitt värdekort som var helt slut, så då var ju alternativet att betala med sms (eftersom man inte längre får betala kontant på bussarna). Problemet var bara att batteri-ikonen på mobilen blinkade frenetiskt.  :S  Jag väntade in i det sista med att skicka i väg sms-et för att batteriet skulle räcka. Men självklart inte! Precis när jag klickade på "skicka"-knappen så slocknade mobilen. Fuck fuck fuck!
Var busschauffören snäll och lät mig åka med ändå? Nej minsann. Jag fick alltså kliva av och hade då slösat bort 25:- på ingenting.  *Surt*  Dessutom var det -5 grader ute, och eftersom jag inte går hem ensam sent på kvällen så fick jag slösa bort ytterligare 85:- på en taxi.  *Retligt*  Jag brukar vanligtvis inte ha otur fredagen den 13:e, men det här räknas väl nästan som otur?  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0