Slagsmål om sovplatserna? ;)

Jag skrattade lite när jag läste kommentarerna till gårdagens inlägg.  :P  Med Hasse vet man aldrig; det kan bli hur som helst! Själv kan jag faktiskt tänka mig en luftmadrass i år.  :D  Inget illa menat M1, men jag vill inte ha dig över mig igen. Jag var lite nervös förra året efter M2´s incident när du envisades med att ligga och gunga i sängen.  :S  Kommer ni ihåg luftmadrassen M1 hade första året han var med? Luften bara gick ur, och när han äntligen fick en annan så var det likadant med den!  :P

Nu sitter jag här och funderar lite på hur jag ska ta mig härifrån in till sovrummet. Har varit och tränat i kväll. Ett riktigt hårt styrkepass, så jag är helt slut i kroppen. Får försöka att släpa mig lite försiktigt...  *Stön*

Kommentarer
Postat av: Anonym

äääh, vilken fegis du är, maria klarade sig ju bra efter att m2 ramlade ner :) jag kommer ihåg de där hemska luftmadrasserna, röven låg mot golvet hela tiden och huvud och ben var vinklade uppåt, inte konstigt att man sov dåligt.

2009-02-20 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0