Överraskande telefonsamtal

I dag fick jag ett telefonsamtal från min klasskompis Anna som jag inte har pratat med på två, kanske t.o.m. tre år eller ännu längre. Hon gratulerade mig i efterskott och uppdaterade sig lite om läget. Kul!  :)  Men eftersom både hon och jag var på jobbet och inte hade tid att prata så mycket, så bestämde vi att försöka höras snart igen och prata ordentligt.

Jag själv ringde också ett samtal i dag, till Hasse som vi bor hos på SRF. Han brukar nämligen alltid ringa nästan direkt efter nyår och höra hur många vi är som kommer, men än har han inte ringt för i år. Dessutom fick jag veta i dag att andra som ska bo hos honom redan har bokat sina platser, och då blev jag lite nervös att han inte räknar in oss. Så jag kände mig tvungen att ringa honom i stället och kolla läget. Men det var lugnt; han har platser åt oss i år också.  *Puh*  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0