Slapp start

Nytt år. Igen. Fasiken vad tiden går fort!!!  :S

Nyårsfirandet hos Victoria och Jocke började strax efter kl. 17 i går med en fördrink. Det blev iofs både två och tre påfyllningar innan det var dags att sätta sig till bords för intag av förrätt och därefter varmrätt. Efter det var vi så mätta att vi var tvungna att vänta en stund med desserten. Under tiden spelade vi "Hur fan visste du det?"; tjejer mot killar. Vi var tre tjejer mot fyra killar, men vi vann lätt!  :P  *Girlpower*
När vi hade tryckt i oss desserten blev det lite "Singstar" (inte för mig!!!  *sjunger aldrig*) en kort stund innan det plötsligt var dags att greppa skumpa-glasen och gå ut för att skåla in tolvslaget och titta på fyrverkerierna.
Därefter plockades ostbrickan fram när vi kom in i värmen igen. Även diverse snacks och dippar kom fram på bordet. Shit, vad jag var mätt efter allt ätande! Jag vet inte hur länge de andra stannade hos värdparet, själv tog jag en taxi så jag var hemma halv fyra.

I dag sov vi ända till halv ett! Väldigt slapp början på det nya året! Skönt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0