Tidsbrist

Varför går tiden så fort?!? Jag hinner ju inte göra allt som jag måste, eller i alla fall som jag borde, göra. Varje dag på jobbet så tänker jag "I kväll när jag kommer hem så ska jag göra det, o det, o det, o det, o det..." Oftast hinner jag knappt inte ens göra det första "det-et" innan kvällen är slut och jag är så trött att ögonen går i kors.  :(  Hur hinner och orkar alla andra att göra allt de ska och måste göra?!?  *Fattar inte*  Jag lider stor brist på tid, ork och lust. Vad gör man åt det?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Alla andra hinner inte heller. Det ända som hjälper är att skaffa sig lägre ambitioner. När jag vaknar brukar jag tänka ut ett projekt, typ Idag ska jag plocka ur diskmaskinen... Resten blir då bara bonus...

2009-01-29 @ 21:34:26
URL: http://jewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0