Australia

Det här året fortsätter lika dåligt som det började.  :(  I kväll hade jag tänkt att gå ut och äta med några av mina vänner. Anledningen till det är att jag fyller "27" i morgon, och just den här gången är det väldigt jobbigt att fylla just det. Jag har haft ångest för den här födelsedagen under en lång, lång, lång tid. Inte för själva födelsedagen eller åldern i sig, utan snarare att jag faktiskt fyller "27" och är singel!!! Trodde ALDRIG att jag skulle vara ensam vid den här tidpunkten i mitt liv.  :(  Men nu är jag det, och därför kände jag att jag ville umgås med några av mina vänner i kväll. Men som vanligt blir det ju aldrig som jag har tänkt mig; av sju tillfrågade var det EN som ville hänga på.  :(  *besviken*
Då blev jag väldigt anti mot hela grejen, så jag ringde Jeanette (som ville) på eftermiddagen och sa att jag ställer in. Hon föreslog att hon och jag skulle gå på bio i stället. Så det gjorde vi. Vi såg Australia med bl.a. Nicole Kidman och Hugh Jackman. Oj oj oj! Vilken film! SE DEN!!!  *rekommenderar*
Efteråt slank vi in på "Kikkobar" för lite mat. Då plockade hon fram en födelsedagspresent som hon hade till mig!  :P  Ett  jättefint halsband med en kisse som latar sig.
Så kvällen blev inte riktigt så illa som jag trodde att den skulle bli lite tidigare i dag; jag slapp ju i alla fall att sitta ensam hemma i kväll.  :/


Kommentarer
Postat av: Syster

Grattis på födelsedagen! :D

2009-01-04 @ 16:33:56
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0