Fem vita dagar

Efter att ha druckit en hel del öl och andra alkoholhaltiga drycker den senaste tiden tänkte jag att jag skulle ta det lite lugnt med det ett tag. Det gick ända tills i går. (Fem dagar!) Då gick jag och Victoria till Platå för att äta en bit mat och ta en kall öl. Det var faktiskt enda stället på stan där vi fick plats; det var knökfullt på alla uteserveringar och det var t.o.m. långa köer till vissa av dem.  :S
När jag susade hem på cykeln några minuter efter midnatt var det fortfarande fruktansvärt varmt ute. Jag hade bara en kort klänning på mig, men jag blev ändå svettig på hemvägen. Jag hade tagit med mig en tröja "ifall att", men den behövdes verkligen inte! Underbart!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0